וואטסאפ
טלפון
waze

חתונת בוטיק – להתחתן קצת אחרת

חולמים על חתונה מחוברת לטבע ולאדמה? אם כן, אתם במקום הנכון כי אנחנו הולכים לספר לכם על חוות דרך ארץ – המקום המושלם למי שמחפש משהו קצת אחר עם כל מה שאתם יכולים לבקש – חיבור לטבע, עיצוב פשוט וארצי ולא מעט חופש. אז מה הופך חתונה לחתונת בוטיק? מוזמנים לגלות איתנו את הסוד. 

 

שאלת השאלות – מה הופך חתונה לחתונת בוטיק?

 

חתונת בוטיק היא הרבה יותר מאשר אירוע יוקרתי וקטן – זו חוויה בפני עצמה והיא יכולה להיות מוגדרת בכל פעם מחדש באותו המקום. הנה כמה מאפיינים שגורמים לחתונה להיות חתונת בוטיק:

 

האיכות קובעת, לא הכמות

 

חתונות בוטיק מתמקדות באיכות ולא בכמות – מדובר בשמירה על רמה גבוהה של שירות, עיצוב ותוכן, והכל תוך התמקדות בצרכים ובדרישות האישיות של הזוג. הווייב באירוע מקבל מקום מרכזי, והחתונה הופכת לקרנבל של צבעים שמייצג את האישיות והטעמים הייחודיים של הזוג וזה בא לידי ביטוי בדברים קטנים ממש, כמו עמדת הצילומים, המתנה שהאורחים מקבלים, סידור הפרחים על השולחן או אפילו המיקום של החופה.

 

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן 

 

מיקום ייחודי הוא מרכיב מהותי בחתונת בוטיק. למשל, גן אירועים בוטיק "חוות דרך ארץ" ממוקם באזור הרי ירושלים, מה שמקנה לחתונה שלכם את המגע הבלתי נשכח של הטבע. החורשה סביב, הנופים התנכיים כמעט והאוויר הצלול מספקים את הרקע המושלם לחגיגה שלכם.

 

מעטפת שירות מדויקת וספקים קבועים

 

יש עוד דבר שהופך את חוות דרך ארץ למקום ששווה לבוא אליו – הצוות המנוסה של המקום כולל את כל אנשי המקצוע שדרושים לתכנון ולהפקת חתונה מושלמת, כולל ספקים קבועים וכל אחד מהם מביא אתו את המומחיות והניסיון הדרושים כדי להפוך את החתונה שלכם לקרנבל של טבע. 

 

תודעת שירות גבוהה 

 

חתונת בוטיק שמה דגש על שירות אישי וקשוב, כל פרט ופרט נלקחים בחשבון כדי להבטיח שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. בחוות דרך ארץ, הצוות המקצועי זמין לכל שאלה ובקשה, ודואג שכל שלב בתכנון ובביצוע יתנהל בצורה מדויקת וגם מוצלחת. 

בין אם יש לכם בקשה מיוחדת שנוגעת לתאורה, לאווירה, לאוכל או למיקום של הדברים – נוודא שזה קורה! שום חתונה לא נראית כמו זו שקדמה לה, פשוט כי כל אחד מכניס את האני שלו לחוויה וזה חלק בלתי נפרד מהשירות.

 

עיצוב מדויק

 

בחתונת בוטיק, כל פרט בעיצוב האירוע מותאם אישית לפי טעמם של הזוגות, החל מעיצוב השולחנות ועד לסידור קבלת הפנים והכניסה שתקבל את פני האורחים. חוות דרך ארץ מציעה צוות מלא של הפקה ועיצוב InHouse שמלווה אתכם מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון – כך אתם יכולים להיות בטוחים שכל פרט קטן יטופל בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

למה חוות דרך ארץ?

 

אם אתם מחפשים חוויה עם טבע, חוות דרך ארץ היא המקום לכך – עם חורשה שנמצאת בלב אזור הרי ירושלים, החווה מציעה לכם את החוויה הייחודית של חתונות בטבע, עם נוף עוצר נשימה ומזג אוויר נעים לאורך כל השנה.

בין אם אתם מתכננים חתונה בקיץ החם או בעונת המעבר, החווה מציעה פתרונות קירור מתקדמים כדי להבטיח לכם את שיא הנוחות. בנוסף, היא מרוחקת מספיק כדי להבטיח שאין הגבלה על עוצמת המוזיקה בלילה, כך שתוכלו לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.  

 

בקיצור, עם מיקום פסטורלי בלב אזור הרי ירושלים, צוות הפקה ועיצוב מקצועי, ופתרונות מתקדמים לכל צורך, תוכלו להיות בטוחים שהחתונה שלכם תהיה בדיוק כפי שחלמתם – חוויה בלתי נשכחת שמשלבת את כל האלמנטים של חתונת בוטיק, אבל לא בכאילו – באמת.