וואטסאפ
טלפון
waze

חתונה כפרית בחוות דרך ארץ – חיבור לאדמה

חולמים על חתונה שהיא לא פחות מאשר תמונה מתוך אגדה? אז חוות דרך ארץ היא המקום בשבילכם. נסביר גם למה – חתונות כפריות נושאות עמן איזה קסם של פשטות וטבע, רבים מחפשים בדיוק את אותה האווירה כי היא מציעה חוויה אחרת לגמרי מכל החתונות הסטנדרטיות והיום אנחנו ננסה לפצח את מה שהופך חתונה רגילה לחתונה כפרית, כזו שאף אחד מהאורחים לא ישכח ובטח לא אתם. 

 

עיצוב חתונה כפרית

 

פעם היה נהוג לחשוב שחתונה כפרית היא מילת נרדפת לפשטות, אך פעם פשטות הייתה פשוט פשטות והיום היא הרבה יותר מזה. הרי אנשים חיפשו לצאת מהכפרים ולחגוג בגדול וקינאו במי שחגג בחתונות פאר, אבל בחיים כמו בחיים, הגלגל תמיד מתהפך ודווקא היום אנשים מחפשים חתונות כפריות. 

כאשר מדברים על עיצוב חתונה כפרית, העיצוב מתמקד ביצירת תחושה של חמימות ופשטות, תוך שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן ופרחים טריים וזה בדיוק מה שקורה בחוות דרך ארץ. כל פריט עיצוב, החל מפרחי הבר שנמצאים על ההרים סביב ועד לזרי הפרחים על השולחנות, נבחרו בקפידה כדי לשמר את האווירה, כולל התאורה, הריהוט ופינות הישיבה. 

 

להתחתן בטבע בלי לוותר על הפאר 

 

חתונה באווירה כפרית שמתקיימת באזורים פתוחים, טבעיים ומרוחקים מהעיר, כמו חתונה בטבע למשל, מאפשרת למוזמנים ליהנות משינוי האווירה, להתנתק מהעיר ולהתחבר לשקט שעוטף מכל פינה. גם כאן תוכלו לקבל את כל אלה בחוות דרך ארץ – חורשה קסומה בלב הרי ירושלים, בתוך אזור מוגדר וקסום המלא במנורות עדינות וחופה בפינה שהיא כמו מימי בראשית. 

חתונות כפריות מביאות איתן תחושה מיוחדת שהאורחים מרגישים שהם חלק ממשהו לא מעובד ולא מסודר באופן סטרילי. בחתונות כאלו, במקום התחושה העירונית, הנברשות והבלינג בלינג, אתם מקבלים חתונה שהיא כולה חיבור לכאן ולעכשיו, יש יותר קסום מזה? 

 

מה עושה חתונה כפרית למושלמת? 

 

כשאתם נכנסים לחתונה ומיד מרגישים שמדובר בסוג של אגדה – תהיו בטוחים שאתם בחתונה כפרית. אבל עוד הרבה לפני כן, הנוף והפשטות הם אלה שיקבעו את הטון וגן האירועים הכפרי חוות דרך ארץ ממוקם בלב אזור הרי ירושלים, שם תמצאו את הנופים היפים ביותר בארץ בכל עונות השנה. 

יש עוד דבר שאסור לשכוח בחתונות כפריות – הן בדרך כלל מאופיינות באוכל מצוין ובשירות יוצא מן הכלל כיאה לכל מקום בוטיק שמציע לכם משהו קטן וטוב. חוות דרך ארץ מציעה במובן הזה את כל מה שצריך כדי להפוך את החתונה שלכם לחוויה כפרית מושלמת – צוות ההפקה של המקום דואג לכל פרט ויש גם פתרונות קירור מתקדמים לימים בהם הבריזה הטבעית לא מספיקה (למרות שכמעט ואין כאלו :) 

 

לרקוד אל תוך הלילה 

 

ועוד דבר קטן ומשמעותי שחתונה כפרית בלוקיישן כזה מציעה – אפשר לרקוד עד שעות מאוחרות, לעשות אפטר פרטי פרוע במיוחד ולאף אחד המוזיקה לא תפריע. כמו כן, בחוות דרך ארץ יש לא מעט אפשרויות להכנסת הסטייל האישי של הזוג והחווה גם מציעה ללקוחות המקום שורה של ספקים מצוינים לכל תחום ואתם יכולים לסמוך על כך שצוות העיצוב של חוות דרך ארץ מתמחה ביצירת עיצוב כפרי לחתונה המותאם אישית לכל זוג – אתם יכולים לבחור בעיצובים הכוללים נרות, שולחנות עץ, פריטי עיצוב כפריים נוספים ועוד.

 

אז אם אתם מחפשים חוויה של קסם, טבע, עיצוב ופשטות, מבלי לוותר על אותנטיות – אתם יכולים בהחלט למצוא אותם בחווה ויש לכם גם אפשרות לדייק את הבחירה שלכם ולהפוך את החתונה לייחודית רק לכם.