וואטסאפ
טלפון
waze

חתונה גאה

אהבה היא אהבה. אהבה אמיתית לא מכירה גבולות, והיא ראויה לחגיגה בכל מקום ובכל אופן. חוות דרך ארץ, מזמינה אתכם, מקהילת הלהט"ב, לחגוג את האהבה שלכם בלב הטבע הפסטורלי, במרחק שעה בלבד מתל אביב ועם כל מה שצריך לחתונה מהנה, נעימה ובעיקר – בלתי נשכחת. חתונה גאה בחוות דרך ארץ היא הזדמנות מושלמת להגשים את החלום על טקס מרגש, בסביבה מקבלת, תומכת ועוטפת. חלום שיכול לצאת לפועל בעזרתו של צוות מקצועי שילווה אתכם, את הזוג, לאורך כל הדרך ויפיק עבורכם אירוע מרהיב, המוקף בנופי האזור המשגעים.

 

קסם הטבע פוגש את קסם האהבה

חוות דרך ארץ, הממוקמת בלב עמק האלה ומטה יהודה, מהווה תפאורה מושלמת לקיום חתונות בטבע. כאן, בין גבעות ירוקות, שדות פורחים וצמחי תבלין ארומטיים, תוכלו לומר כן זה לזה או זו לזו, תחת כיפת השמיים. האווירה הרומנטית והאינטימית של המקום תעטוף אתכם ואת האורחים שלכם, ותייצר רגעים בלתי נשכחים של שמחה, התרגשות ואהבה טהורה. צוות החווה המיומן והמסור ישמח לעמוד לצדכם בכל שלב של תכנון החתונה, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה מושלם מכל בחינה. הצוות של חוות דרך ארץ יעזור לכם להתאים את הטקס, העיצוב והאווירה הכללית כך שתשקף את האהבה המיוחדת שלכם ואת הזהות הייחודית שלכם כזוג.

 

טקס מרגש בשילוב אלמנטים אישיים

אנו מבינים שכל זוג הוא מיוחד ויחיד מסוגו, ולכן מוצעת לכם בחווה גמישות מלאה בעיצוב הטקס. בין אם תבחרו בטקס עם אלמנטים מסורתיים יותר, טקס מודרני, חדשני או כזה שמשלב מסורות מתרבויות שונות - נשמח להגשים את החזון שלכם. כי בחוות דרך ארץ - הכל אפשרי. צוות ההפקה ישב אתכם ויקשיב לרצונות ולחלומות שלכם, ויעזור לכם לעצב טקס שמשקף את הייחודיות שלכם כזוג. הטקס יתנהל בצורה חלקה ומכובדת, כך שכל הפרטים, הקטנים כגדולים, יהיו בדיוק כפי שחלמתם.

 

עיצוב צבעוני ושמח שמשקף אתכם

חתונה גאה היא הזדמנות מושלמת להכניס קצת צבע וקריצה לעיצוב האירוע. חוות דרך ארץ מציעה לכם חבילת עיצוב בסיס הכוללת שלל אלמנטים שישתלבו בצורה הרמונית עם הסביבה הטבעית: שלט כניסה מעוצב, שביל חופה קסום, מרכזי שולחן פרחוניים, ועוד. אבל זו רק ההתחלה - תוכלו להתאים ולהוסיף עוד פריטי עיצוב כיד הדמיון, כדי ליצור אווירה שתשקף את האישיות והסגנון הצבעוני שלכם. עם צוות העיצוב של החווה, השמיים הם הגבול. הצוות ישמח לעבוד אתכם כדי להגשים את החזון העיצובי שלכם, בין אם אלה דגלי גאווה מתנופפים ברוח, פרחים בצבעי הקשת, או כל רעיון מקורי אחר שיש לכם. המטרה היא שהמרחב כולו ישקף את האהבה, היצירתיות והשמחה שמאפיינות אתכם כזוג.

 

מטבח גורמה שמשדרג את האירוע

אוכל טוב הוא מרכיב חיוני בכל חתונה, וגם כאן תוכלו להתאים את התפריט בדיוק לטעם שלכם. הקייטרינג של "עץ השדה", שהוא חלק מחבילת השירותים של חוות דרך ארץ, יתאים לכם תפריט מפנק ועשיר שיהפוך את החתונה שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת. בין אם אתם מעדיפים מטבח ישראלי מסורתי, פיוז'ן מודרני, או אפילו אופציות טבעוניות מפתיעות - השפים יוכלו לספק את כל זה. אתם מוזמנים לשבת עם צוות הקייטרינג ולהרכיב ביחד תפריט שיענה על כל הציפיות והרצונות שלכם. רוצים להוסיף קינוחים צבעוניים בצורת דגל הגאווה? אין שום בעיה. חולמים על עמדת פופקורן או מזנון המבורגרים מיוחד? נשמח להגשים גם את זה. כל בקשה תזכה להתייחסות ולמענה מקצועי ויצירתי.

 

בר אלכוהול מגוון כדי לעשות שמח

אין חתונה בלי בר אלכוהול עשיר ומגוון, וגם כאן תקבלו שירות מקצועי ואיכותי של "בר מקומי" שהוא חלק מנבחרת הספקים המובילה שלנו בחוות דרך ארץ. הברמנים המיומנים ישמחו להכין לכם ולאורחי החתונה שלל קוקטיילים צבעוניים, משקאות קלאסיים ואלכוהול איכותי. תוכלו גם לבקש להוסיף לבר משקאות מיוחדים שאתם אוהבים, או אפילו ליצור יחד עם הברמנים קוקטייל ייחודי וחד פעמי שיוגש רק בחתונה שלכם. בר האלכוהול יהיה זמין לאורך כל האירוע, והצוות של החווה ידאג לשירות אדיב, מהיר ומקצועי לכל אורח ואורחת. המטרה היא שגם האורחים וגם אתם תיהנו ממבחר מרשים של משקאות איכותיים בכל רגע נתון, כדי שהחגיגה לא תיפסק לרגע.

 

אמרו כן לאהבה, לטבע ולעצמכם

חתונה גאה בחוות דרך ארץ היא הזדמנות ייחודית לשלב את קסם האהבה והשוויון עם יופי וקסם הטבע. צוות החווה המסור והמקצועי יעמוד לצדכם כל הדרך, ויסייע לכם להפוך את היום המיוחד שלכם לאירוע בלתי נשכחת מלא בצבע, באהבה ובשמחה. האפשרויות להתאמה אישית הן אינסופיות, והכל במטרה שהחתונה שלכם תהיה מיוחדת ומשמעותית בדיוק כמו האהבה שלכם. אז בואו לחגוג את האהבה וליצור זיכרונות מתוקים לכל החיים בחיק הטבע הקסום של חוות דרך ארץ.